søndag den 7. februar 2010

Første dag på bloggen...

Så er blogningen begyndt for Lars Kjeldal. Jeg arbejder til daglig med manuel medicin, dvs primært med lidelser i muskel-skelet-systemet. Jeg har arbejdet i min klinik i 8 år, og har denne 'hobby' som fuldtids-beskæftigelse.
Mine klienter strækker sig aldersmæssigt fra få uger gamle til langt over de 90, så ugen på klinikken er altid ekstremt varieret.
Ud over mine manuelle færdigheder arbejder jeg også en del med psykoterapi i forbindelse med psykosomatik. Jeg er meget optaget af Dr Ryke Geerd Hamer, og hans utrolige forskningsresulteter indenfor cancer og psyke. Jeg har arbejdet med hans teorier i 5 år, og overraskes hver dag over hans teoriers præcision og indlysende logik. Jeg holder foredrag om hans sundhedsmodel den 7 april i Århus. Du kan læse meget mere på http://www.disease-release.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar